środa, 23 kwietnia 2008

Scenariusz Imprezy

Scenariusz Imprezy Impreza dla: Fresh Media Hanna Bartosik Termin: 8 sierpnia 2008 Liczba uczestników: 80 osób Zakwaterowanie: Wpisać ilość pokoi (1 noc: 08.08 – 09.08.2008). Cena za noclegi: ………………………………….. Piątek - 8 sierpnia 2008
13:30 – 13:50 USC Wesoła - ślub cywilny w sali 008, wejście z boku budynku. Przygotować muzykę na CD, pokrowce na krzesła - 30 sztuk i wiązankę na stół. Obecni tylko nasi świadkowie i rodzice.
15:30 Przyjazd do klubu, powitanie pierwszych gości weselnych16:00 Rozlokowanie w pokojach, przygotowanie do uroczystości na zewnątrz hotelu i przyjęcia weselnego w Sali balowej. Instalacje techniczne i montaż.
18:00 Próba dźwiękowa chóru występującego w trakcie uroczystości na zewnątrz oraz próba zespołu w Sali balowej.
19:00 - 19:40 Uroczystość zaślubin – plener lub oranżeria W uroczystości zaślubin bierze udział około 100 osób. Nie wszyscy zostają na weselu. Na trawniku lub w oranżerii rozstawione zostaną: Altanka i dekoracje w postaci kwiatów oraz świec (Fresh Media we własnym zakresie) oraz 100 krzeseł z pokrowcami (zapewnia klub sosnowy).Pomiędzy rzędami krzeseł utworzone zostanie przejście, którym do altanki będzie w trakcie ceremonii kroczyć chór, świadkowie Pan Młody i Panna Młoda.W altance zainstalowane będzie nagłośnienie, tak aby było słychać, co mówi prowadzący uroczystość oraz przysięgę młodych. (Potrzebny dostęp do prądu – aby nagłośnić chór i klawisze. Jest możliwość skorzystania z nagłośnienia BOSE L1 od Sebastiana.)
Przebieg uroczystości: Przybywają goście, których ochrona klubu kieruje na miejsce uroczystości. Na terenie klubu rozstawione są znaki informujące, gdzie odbywa się impreza. Znaki zapewnia Fresh Media. Za odpowiednie rozsadzenie gości odpowiadają świadkowie Państwa młodych.W tle przygrywa pianista.
18:45 na miejsce uroczystości przybywają wokaliści chóru, którzy ustawiają się po prawej stronie altany. Uroczystość rozpoczyna się krótkim koncertem w wykonaniu chóru z akompaniamentem pianisty.
19:00 Na tle muzyki do altany przechodzi Pan młody. Za nim po kolei idą druhny prowadzone przez swoich partnerów. Gdy dojdą do altany rozchodzą się na dwie strony. Po lewej panie po prawej panowie. Kolejność: Monika i Michał Agnieszka i Daniel Ania i Michał Magda T i Tomek Iwona i Jarek (świadek) Magda C (świadkowa) i Paweł
Panna Młoda jest wprowadzona do miejsca zaślubin przez swoich „ojców" (Tadzio i Piotr) Pod doprowadzeniu do „ołtarza" Panowie siadają po lewej stronie na zarezerwowanych miejscach w pierwszym rzędzie.
Prowadzący wita gości i przedstawia sytuacje. Informuje o ślubie cywilnym, który odbył się wcześniej (???) i zaprasza do złożenia przysięgi od serca. Na podkładzie instrumentalnym składamy własne, napisane przez siebie przysięgi. Prowadzący ogłasza nas mężem i żoną. Utwór na koniec (Lord you are good lub Brighter Day). Życzenia na ciszy.
20:00 - początek wesela w sali balowej. W tle muzyka mechaniczna. Podana zostaje kolacja serwowana do okrągłych ośmioosobowych stołów. Bufet szwedzki rozstawiony jest we foyer. Dekoracje na stołach zapewnia Fresh Media.
20:40 - 20: 50 pierwszy taniec ( podkład z płyty CD)
20: 50 - 21: 40 - Start Kapela Jacka Kotlarskiego i Sebastiana Stannego - I set
21: 40 - 22:00 - przerwa zespołu - muzyka z płyty CD / komputera
22:00 -22:30 - Recital Juniora Robinsona, wokalisty gospel z Londynu
22:30 - 23:00 - Tort ( muzyka z płyty CD)
23:00 - 23:45 - Kapela II set
24:00 - 24:50 - Oczepiny ( 20 minut + 30 minut kapela)
1:00 - 2:00 - Kapela III set2:00 - 3:30 - muzyka z płyty CD
Istnieje możliwość przedłużenia imprezy w zależności od tego jak będą bawić się goście.

Lista rzeczy do zrobienia związanych ze ślubem:

- napisać scenariusz imprezy- spotkać się z zespołem, ustalić raider i repertuar
- spotkać się z fotografem , ustalić co chcemy
(napisał: Rezerwuję więc cały dzień. Na pewno jeszcze się spotkamy w lipcu i ustalimy szczegóły, co i gdzie będziemy fotografować. Czy będzie czas na oddzielną sesję, czy robimy tylko reportaż ze ślubu i wesela...W cenie 1700 zł zawsze przygotowuję ok. 100 odbitek 15x23 cm i płytkę ze wszystkimi zdjęciami ze ślubu.
Możemy też umówić się na dodatkową sesję, po ślubie np. wyjazdową w ciekawych okolicznościach przyrody.)
- nagłośnieniowiec, oświetleniowiec z hotelu - Filip Harlema
- ustalić z chórem skład, repertuar i kiedy będą grać. Jak dojadą, kto zagra na klawiszu, jakie nagłośnienie.
- transport - wynajem autobusu, który przewiezie gości na miejsce i do centrum po weselu.
- obrączki - zważyć to złoto, co mamy i zlecić zrobienie obrączek
- oświetlenie - ustalić jakie. Na ścinach w trakcie wesela w sali balowej hotelu, chciałabym oświetlenie ze wzorem drzew,a dokładnie konarów brzozy, widziałam coś takiego na stronie www.kregliccy.pl/fortecaGaleria.php?foto=12- obdzwonić gości i potwierdzić, że będą mogli przyjść na wesele - lista w załączniku
- ubranie na ślub dla Ciebie, czy w tym samym idziesz do cywilnego co potem na wesele? Buty????
- sukienka moja będzie szyta dopiero od połowy maja.- spotkać się z florystką i ustalić co na stołach, a co
- namiot w miejscu ceremonii , na dworze przed hotelem - wynająć. Ewentualnie sprawdzić opcję altana. (poniżej link do strony firmy, która może postawić altanę drewnianą na czas uroczystości ślubnej i potem ją zdemontować. Firma znajduje się na wale miedzeszyńskim, więc niedaleko nas. Proszę zobaczyć jaką mają ofertę może coś Pani sie spodoba. Dzwoniłam do firmy i dowiedziałam się, że mogą postawić altany różnej wielkości.
http://www.dombal.com.pl/content/blogsection/1/52/)
- zacząć tworzyć przewodnik po weselu. Lista gości z podpisami - 2 zdania o każdym.
- Skompletować playlistę na przerwy pomiędzy setami zespołu.
- ustalić wersję finalną menu i zdecydować co z alkoholem.
- tort - finalna decyzja.
- przysięgi od serca napisać, każdy swoją.
- wieczór kawalerski - kogo zapraszasz?
- wieczór panieński
- zamówić wiązankę ślubną
- slide show z naszymi zdjęciami - historia H&A
- Trampolina?
- Animacja w trakcie wesela - wodzirej?
- wizażystka - zarezerwowana
- backup plan jeśli coś się wykrzaczy. Alternatywny zespół, fotograf ???.

Brak komentarzy: